woensdag 28 september 2011

Een blogpost in 3 minuten.............

"Ik heb een idee. Dat idee groeit, groeit in mijn hoofd en dan op papier. Van papier springt het over op digitaal. Mijn creativiteit zet ik in om mijn omgeving te vermaken, te informeren, te prikkelen.
Mijn idee krijgt vorm: in beeld, in tekst en soms in geluid. Na deze groeifase wordt het geboren in de vorm van een blogpost. Een klein beetje van mijzelf om te delen, contact te zoeken en een bron van inspiratie te zijn voor het volgende idee."

Dit schreef ik naar aanleiding van een workshop die de Echtgenerd en ik afgelopen zaterdag volgden over Sociale Media. Er was ons gevraagd om in 3 minuten een blogpost/bericht/tweet te schrijven. De workshop zelf viel nogal tegen maar heeft ons wel aan het denken gezet. Grootse plannen worden bekokstoofd in Huize Lenavanka. Maar daarover later meer.....................................

1 opmerking: