dinsdag 20 september 2011

Safari

Mijn zusje is op safari. Gaaf niet? Daar heeft ze lang voor gespaard en nog langer naar uitgekeken. Maanden heeft ze me gebombardeerd met sites met live wildlife-beelden, what to wear, de nieuwe kofferset en weet ik wat meer. Ze heeft een nieuwe camera gekocht ter voorbereiding, want heee, die leeuw moet toch echt wel scherp in beeld komen.

Met een af en toe opgetrokken wenkbrauw heb ik haar voorbereidingen gadegeslagen. Oh, wat keek ze er naar uit. En wat gunde/gun ik haar deze ervaring.  En oh, wat denk ik elke dag aan haar en hoop ik dat ze toch echt geniet.

Maar toch kon ik een kleine grrmbll... niet onderdrukken toen ik vanochtend, op deze toch wat frisse hersftochtend, dit mailtje in mijn mailbox aantrof. Tenminste, nadat ik me realiseerde dat het geen spammail was:
________________________________________________________________________

Meer informatie over de reis door Kenia en Tanzania

Geachte heer/mevrouw,

mevrouw XXX is al weer een paar dagen op reis door Tanzania & Kenia. Vandaag bezoekt mevrouw XXX het Baringomeer. Het Baringomeer is, met meer dan 450 vogelsoorten, het Mekka van vogelliefhebbers. Tijdens een boottocht kunnen ook de krokodillen en nijlpaarden worden bezocht.

Onderstaand vindt u een link naar de uitgebreide reisbeschrijving met meer informatie over de bezienswaardigheden en de verschillende plaatsen die op het programma staan.

Binnenkort ontvangt u weer een berichtje met informatie over de rondreis van mevrouw XXX.

Met vriendelijke groet,

XXX


__________________________________________________________________________

Zo eentje van: Jaaaaa, ze is op een once-in-a-lifetime-experience..... nou weet ik het wel!!!!!

Meteen daarna surf weer even naar de site met die webcam op dat hyena-hol. En hoop zo, zo, zo ontzettend hard dat ze van deze ervaring geniet.

2 opmerkingen:

  1. Ze gaat in ieder geval een heleboel mooie herinneringen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilt u meer informatie over een safari in Tanzania? Lees onze weblog; http://www.blogetje.nl/tanzania/

    BeantwoordenVerwijderen