donderdag 15 september 2011

Vrolijk geel

Inmiddels is het grote hak- en breek- en boor- en schuurwerk eindelijk voorbij en is het tijd om aan knusse dingen te gaan denken. De inrichting van al die net verbouwde ruimtes. Kleurtjes, wat-komt-waar, dat soort dingen.Kortom, de dingen waar ikzelf mee aan de slag kan in plaats van een beetje het ornament uit te hangen.

Zo ben ik nu druk bezig met de slaapkamer. Waar noodgedwongen, want de kat had onze tijdelijke oplossing gesloopt, toch IKEA-kasten staan en waar ik me dus vol overgave op de muren aan het richten ben. Die geel zijn

Heel geel, vrolijk geel, ontzettend-lekker-wakker-worden-geel. Geel dus. Maar alleen geel vond ik ook weer een beetje saai.

Dus wilde ik een sjabloon. Met bloemetjes. Wat heel leuk gaat worden op de ene muur. Maar helaas wilde de andere muur niet helemaal meewerken. Sigh.... daar trok ik elke keer de onderlaag los als ik het sjabloon wilde verplaatsen.

Bijna had ik me erbij neergelegd dat ik met die muur niets zou gaan doen. Tot ik de laatste Ariadne at Home onder m'n neus had. Daar hadden ze het idee om uit de losse hand een songtekst op de muur te schrijven. En... klik! Ik wist gelijk welke songtekst dat zou moeten worden. Echtgenerd voorzichtig gepolst, maar die was ook meteen enthousiast.


En nu loop ik dus al dagen met dit liedje in mijn hoofd. Geef toe, als dit niet het ultieme wakker worden is...... dan weet ik het ook niet meer.



Moet ik alleen nog even een dagje gaan passen, meten en penselen om te zorgen dat die tekst nu ook echt op die muur komt.

1 opmerking: