maandag 10 oktober 2011

Nieuwe schoenen


Na 2 jaar zou je toch verwachten dat ik er wel aan gewend zou zijn..... dat niet hebben van een 'eigen' inkomen. Na 2 jaar kan je toch er wel vanuit gaan dat ik geaccepteerd heb dat de Echtgenerd degene is die zorgt voor het geld op de rekening. En op zich klopt dat ook wel.

Behalve als het aankomt op dingen voor mijzelf. Dan is en blijft daar die barrière en ben ik erg terughoudend in het dingen aanschaffen die ik vroeger zonder nadenken wel had gekocht. Maar eerlijk is eerlijk, hier kan ook mijn twijfel niet meer omheen. Nu is het toch echt tijd voor nieuwe schoenen:



2 opmerkingen:

  1. Ja meid, het is écht tijd voor nieuwe schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg tijd ja! En accepteren dat iedereen op een andere manier waardevol is in de maatschappij is ook nog een stap. :)

    BeantwoordenVerwijderen