maandag 6 februari 2012

Hanger met steen


Als afsluiting bij mijn mindfulness-training kregen we een steen. Een steen die ons moest helpen herinneren aan alles wat wij tijdens de training hadden geleerd over mindfulness, over onszelf en hoe dit alles te gebruiken in ons dagelijks leven. De bedoeling was dat je die steen ergens een plekje gaf waar je er regelmatig tegenaan liep.

Ah, ja.... en da's hier gelijk een uitdaging want zo'n steentje heeft volgens het itty bitty kitty committee precies de juiste afmeting om lekker mee aan de haal te gaan. Dus hem ergens in huis zetten.... nah.... dat gaat het niet worden.

Je kon hem ook in je tas doen. Nou, ik weet niet hoe jullie tassen eruit zien maar die van mij is een altijd een rommeltje waar ik kleine zware dingen snel uit het oog verlies. Dus, nee, dat werd het ook niet. Maar toch wilde ik er wel iets mee, want de training heeft mij heel erg geholpen.

Dus heb ik er deze hanger mee gemaakt:


 
Dit keer geen project waar ik weken over gedaan heb, maar gewoon lekker een dagje zagen, hameren, draadtrekken en klaar! Nu moet ik alleen nog een leertje vinden zodat ik hem ook echt bij me kan dragen.



1 opmerking: