woensdag 17 oktober 2012

Hondjes - al weer


Soms heb zelfs ik het gevoel dat mijn hele leven om deze 2 monsters draait, wat natuurlijk niet (helemaal) klopt. Maar ze zijn wel een heel zichtbaar deel en een deel waar ik behoorlijk veel tijd in steek. Maar toch..... het is een deel waar ik de lezers van dit blog maar beperkt mee wil lastig vallen. Want, let's face it.... hoeveel varianten op 'ze zijn zo leuk, bladiebladiebla,.....' kan je als lezers over je heen krijgen voor je er hartgrondig zat van wordt.

Alleen..... ze zijn nu eenmaal een van mijn meest gefotografeerde modellen. Naast een bepaald jongetje wat mij verbiedt zijn afbeelding via het internet te verspreiden, dan. Nog steeds mag het niet! Zucht.... Al heb ik goede hoop dat ik wel hem in Halloween-outfit er doorheen ga krijgen! Maar dat terzijde.


Waarom vertel ik dit allemaal? Omdat ik afgelopen tijd flink aan het klooien ben met mijn camera en ik wordt ook steeds handiger met die beeldbewerking waar ik sinds ik die cursus volg eindelijk van snap hoe dat nu in elkaar steekt. En daar wil ik het resultaat natuurlijk ook wel eens van laten zien!

Maarreuh, zeg nou zelf..... zijn het geen plaatjes?







1 opmerking:

  1. Wat een mooierds! Ze zijn enorm fotogeniek, prachtig! Maar jouw fotoskills mogen er ook wezen, het juiste moment weet je goed te vinden en ik weet niet hoe je ze bewerkt hebt, maar het ziet er perfect uit!

    Ik zou ook de hele dag verliefd op ze zijn hoor, als ik die foto's zo zie: dus lekker af en toe posten, dan kan ik meegenieten van die levenslust en lieve koppies. :D

    BeantwoordenVerwijderen